Calitatea nu este un produs al întâmplării
Împreună cu partenerii de producție, dm își asumă responsabilitatea pentru calitatea și siguranța produselor comercializate. Ne propunem să îndeplinim așteptările clienților și, dacă este posibil, să le depășim. Managementul calității pentru produsele de marcă dm este localizat în Germania și joacă un rol important la interfața dintre echipele de marcă dm și partenerii de producție care fabrică produsele de marcă pentru dm drogerie markt.
Obiectivul este de a oferi în continuare produse de marcă dm sigure, de înaltă calitate și viabile pe termen lung. Acest lucru se referă nu doar la fiecare produs de marcă dm în parte, ci și la dezvoltările și obiectivele generale în cadrul cerințelor de calitate superioare, colaborarea cu partenerii de producție și lanțurile de valoare asociate.
Pentru produsele de marcă dm, am implementat un sistem de monitorizare cuprinzător, care ia în considerare descoperirile și dezvoltările științifice relevante. Echipa monitorizează constant activitățile și recomandările instituțiilor naționale și europene relevante, cum ar fi Institutul Federal pentru Evaluarea Riscurilor (BfR), Autoritatea Europeană pentru Siguranța Alimentară (EFSA) și Agenția Europeană pentru Substanțe Chimice (ECHA). Implicarea părților interesate relevante se face continuu, în principal prin monitorizare și anticiparea intereselor clienților.
Colaborare strategică
dm își alege partenerii cu atenție, pe baza unor criterii proprii, și își propune să colaboreze pe termen lung cu aceștia. În funcție de grupul de produse, se solicită standarde specifice de siguranță a produselor recunoscute internațional sau certificări de management al calității, care sunt convenite contractual și a căror respectare este verificată periodic de instituții independente. Exemple de astfel de certificări includ standardele International Featured Standards (IFS) și Brand Reputation through Compliance Global Standards (BRCGS).
Un exemplu al eficienței managementului calității este evoluția retragerilor de produse: în ultimii doi ani, au fost retrase preventiv câte șase produse de marcă dm, în timp ce în anul fiscal 2023/24 nu a avut loc nicio retragere. Dacă totuși o retragere devine necesară, se va efectua o analiză detaliată împreună cu partenerul implicat, pentru a exclude riscurile de repetare.
Concluzie
Managementul calității la dm este mai mult decât o instanță de control intern – este o expresie a unei înțelegeri responsabile a rolului de comerciant. Cu un accent pe standarde superioare, dezvoltare continuă și colaborare strânsă cu partenerii, dm creează condițiile necesare pentru produse sigure, eficiente și viabile pe termen lung – în beneficiul clienților și în spiritul unei conduceri sustenabile a afacerii.